Sistem de transmitere electronica a facturilor

Incepand cu luna septembrie 2015 am dezvoltat un sistem simplificat de transmitere electronica a facturilor, care sa contribuie la cresterea promptitudinii in ceea ce priveste expedierea si primirea acestora. Intregul sistem respecta Legea nr. 571/2003 si Ordonanta nr. 17/2015 si presupune ca factura sa se emita si sa se transmita catre client in format electronic.

Autenticitatea originii facturii este conferita de semnatura electronica aplicata.

Utilizand aceasta solutie veti primi facturile prin mail, la momentul emiterii lor, la adresele de e-mail furnizate de dumneavoastra.

In acelasi timp vom stoca facturile trimise catre dumneavoastra si le vom arhiva timp de 10 ani, astfel incat o sa puteti avea acces, la cerere, sa consultati facturile incepind cu luna septembrie 2015 cand incepem facturarea electronica.

Modalitatea de lucru propusa de noi va permite :

    • sa primiti electronic facturile in format PDF la momentul emiterii lor, adica in momentul facturarii.
    • sa vizualizati facturile primite in format PDF.
    • sa va stocati electronic aceste facturi.
    • sa va administrati facturile primite utilizind propria modalitate de gestionare.
    • sa cerere si securizat accesul la arhiva timp de 10 ani.

Va invitam sa gasiti toate detaliile referitoare la sistemul propus pentru transmiterea electronica a facturilor aici.

Pentru a putea beneficia de acest serviciu trebuie semnata anexa/actul aditional la contract cu privire la transmiterea electronica a facturilor. Adresa de e-mail la care trebuie transmise facturile si persoana de contact in relatia cu facturarea Macon se vor completa in aceste documente.

Pentru mai multe detalii privind acest serviciu ne puteti contacta la adresa dradoane@macon.ro

Cu speranta ca acest nou serviciu se va bucura de aprecierea dvs. si va avea efectul propus, va asiguram in continuare de preocuparea noastra permanenta pentru dezvoltarea si consolidarea parteneriatelor noastre.

Intra in cont